Reklamacje
Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Wydrukuj FORMULARZ REKLAMACJI i czytelnie go wypełnij, podaj wszystkie dane kontaktowe oraz opis wady.
2. Reklamowany produkt szczelnie i dokładnie zapakuj wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
3. Paczkę należy odesłać do naszego magazynu pod wskazany adres:
StoreIt/DOBRO, ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź
4. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. O decyzji rozpatrzenia reklamacji powiadomimy Cię poprzez wiadomość e-mail.
5. Paczki ze zwrotem nie należy odsyłać za pobraniem.
6. Nie odbieramy przesyłek z poczty i paczkomatów.
7. Koszty odesłania artykułu do magazynu ponosi Kupujący.
8. Prosimy o zachowanie numeru śledzenia paczki.