Reklamacje

Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

 

1. Wydrukuj FORMULARZ REKLAMACJI i czytelnie go wypełnij, podaj wszystkie dane kontaktowe oraz opis wady.

2. Reklamowany produkt szczelnie i dokładnie zapakuj wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

3. Paczkę należy odesłać do naszego magazynu pod wskazany adres:

   StoreIt/DOBRO, ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź

4. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. O decyzji rozpatrzenia reklamacji powiadomimy Cię poprzez wiadomość e-mail.

5. Paczki ze zwrotem nie należy odsyłać za pobraniem.

6. Nie odbieramy przesyłek z poczty i paczkomatów.

7. Koszty odesłania artykułu do magazynu ponosi Kupujący.

8. Prosimy o zachowanie numeru śledzenia paczki.